Tema: Re: Sygic Aura -11.2.5 - Automapa
Autorius: svyt
Data: 2012-01-23 18:11:21
as ir senai nenaudoju, bet kadaise pries igo buvo megiamiausia programa.
dabar net neatsimenu kodel, gal del laiko- vaziuoji ir rodo kada busi, jei
kiek suletini rodo kad veluosi tokiu greiciu, pagreitini- rodo kad busi per
anksti, tai kai as laika prastai jauciu padedavo kelionese uzmiescio laiku
visur suspet. igo atvykimo laiko nustymo logaritmas man nesuprantamas. Ten
buvo paprastas ir aiskus, jei nusimato didmiestis pats pliusuoju pusvalandi,
jei piko metu tai valanda ar net kelias.

--
vyt/ /