Tema: Re: 7 colių GPS navigacija
Autorius: ramunas
Data: 2012-01-20 15:42:52
nu bbz ... 60$*2,74 = 165Lt + 21% PVM + 3,7% muitas uz GPS imtuvus = 207Lt
....  atsiuntimas nemokamas ... dar xui parishi nuo kokios sumos pradeda
skaiciuoti ... cia pagal vejo krypti tikriausiai ... gal is vis nereiketu
moketi mokesciu ... bet mano pateikti skaiciai yra pesimistiniai. t.y. nu
jau daugiausia kiek kainuotu.

"PxYra" <nera@nebus.net> wrote in message
> 60$ tai cia jau su visais PVM, muitais, siuntimo, ismuitinimo ir dar
> visokiais nezinomais mokesciais? jei ne tai ...na****, pisliava ir tiek,
> geriau tada as damokesiu keliolika/keliasdiasimt litu vedariniui bei
> turesiu bent garantija "vietoje" (na cia su su salyga kad nebus taip kaip
> su Pranu GKS) bei sutaupyta laika bei nervus
>
> "ramunas" <doobas@gmail.com> parase naujienu

>>> kokie
>>> 280Lt iseitu ... kuom tavasis geresnis negu sitas ? neskaitant to, kad