Tema: Re: kuo skiriasi igo primo nuo paprasto igo?
Autorius: svyt
Data: 2011-12-31 11:03:24
stabilesnis kaip tik paprastas igo. ji beje ir naudoju darbui, primo
prikistas nenaudingu funkciju (kalkuliatorius ir pan, kurie ir taip irenginy
ira). man primo sudetingai iesko tarkim stovejimo aikstutes pagal marsruta
(degalines randa, o bankomatus, parkingus tik aplink taska) ir pan. primo
patiko tik tuo kad pasirinkus tarkim kada kirsiu siena ar ivaziuosiu i
autostrada rodo tikra atstuma, o igo rodo trumpus etapus. ir marsruto is
keliu tasku sudarymas, tarkim 5 taskai, u igo juos gali stumdyt kaip nori,
keist vietom, primo kaip suvedei taip ir bus, nebent vaziuojant tiesiai pro
kur nors, galima ivest keliones optimizavima, o jei reik ne optimaliu keliu
vaziuot, primo tokios galimybes nustatymuos neturi.

--
vyt/ /