Tema: Re: garmin offroad 4x4 map'as
Autorius: vaidzius
Data: 2011-12-28 10:52:30
760
reiks bandyt I korta

"AS"  parašė naujienų news:jddm2j$cct$1@trimpas.omnitel.net...

"vaidzius" <nera@ne.lt> wrote in message
news:jddh2e$7le$1@trimpas.omnitel.net...
>o kitas klausimas kaip man ji ikelti kad rodytu?
> atsidarius korteles garmin kataloga yra jau toks failas.
> pakaiciau pavadinima bet visvien nerodo ikelus.

Neaisku, koks aparatas. Jei keturzenklis modelio numeris, turetu puikiai
suprasti bet kokiu pavadinimu, svarbu .img butu.
Trizenkliai supranta tik tam tikrus pavadinimus. Tokiu atveju paprastas
(galbut) variantas ta faila isideti i kita kortele arba i aparato Garmin
direktorija. Vos sudetingesnis ji pervardinti i koki gmapsup2.img ir deti i
aparata. Dar galima apjungti su jau esamu failu, naudojantis gmaptool. Siaip
jau viskas yra aprasyta ilgoje diskusijoje apie zemelapiu ikelima. Ten
reiketu ir skaityti smulkiau.