Tema: Re: igo8 klausimynas
Autorius: kufas
Data: 2011-11-15 21:06:09
iGO My Way yra skirta androidui arba iPhone.
Nieko nemaisai?
Jeigu lauzta 8.0.0.29000 versija,tai turi tikti iGO8.0 arba R1 tipo
zemelapiai. Keiciasi copy-paste metodu.
Tik tie zemelapiai jau nelabai atnaujinami ir naujausiu nera.
Taigi geriausia butu susidet kokia iGO8.3 arba iGO Primo programa ir naudot
iGO8.3 (R3) zemelapius.