Tema: Re: q: Igo atstatymas
Autorius: Zoom
Data: 2011-11-11 23:01:43
Jei jie nepersikėlė kartu su kortelės turiniu - tai ko gero jau
pražuvo. Kiek esu perinstaliavęs thin versijas - save katalogo turinys
berods persikeldavo. Nors galvos neguldau - paskutiniais sykiais igo
ir backup'o atstatinėjau perinstaliuodamas. Bet jei anksčiau buvo ne
thin - save gulėjo vidinėje atmintyje ir perinstaliuojant išsitrynė
tikriausiai. Jei ragelis rootintas - gali bandyt ieškot jo vidinėje
atmintyje data/data/com.navngo.igo.javaclient folderyje. Jei kalbi
apie skiną - tai dabar tikriausiai jau thin naudoji ir dabar save iš
sd nuskaitomas.