Tema: Re: Becker BE Z098 su iGO silpnas apšvietimas
Autorius: svyt
Data: 2011-10-22 21:49:19
dar ir reguliuojasi ir irenginy ir igo nustatymuose. primo man kazkoks kiek
bugovas softas, dabar paskutine versija (nepamenu kuris numeris, is
rutracker.org atsisiunciau paskutine) lyg nepakibdama veikia, tik kalba
dingo, tik virsyta greiti pranesa, bet kitu balsu (nustatytas vytautas, o
pranesa moterisku)
igo stabiliau veikia, bet reikia zemelapius det butinai i kortele, o ten
vietos mazai, primo su tuo parasciau, beto primo labai patogu paziuret kiek
kilu liko iki tarpiniu tasku- sienu, posukiu, miesteliu.

--
vyt/ /