Tema: Re: TomTom POI ir mapsai
Autorius: kufas
Data: 2011-09-29 20:35:23
Tai kokia ta vidine atmintis?
Pas mane -TT GO 730,vidine atmintis -1.91GB
Western and Central Europe 2GB 870.3407 -1.77GB
Svari Navcore 9.026cce -69MB ,galima sumazinti 6-7MB,ismetant sounds ir
paliekant viena balsa -voices.
Po zemelapio MapShare atnaujinimo dar lieka 68MB laisvos atminties.
Galima susimest speedcamus ir papildomus POI.