Tema: Re: Q; TomTom Go 720 navcoras ir mapsai
Autorius: kufas
Data: 2011-09-27 21:26:51
LM yra
http://www.linkomanija.net/details?184305.TomTom_Maps_of_Europe_875_3613 ,
kuris yra klonas Western_and_Central_Europe_2GB_875.3613
Dabar uzrasas 2GB prarado prasme. Yra ir daugiau klonu,reikia ziuret i
zemelapio dydi.
HNR yra unikodinej  Europe_875.3612
Del Navcore yra parasyta.Visos -neoficialios.
Turiu pazistama,kuriam ant TT GO 730 geriau sukasi 9.160,man labiau
patinka -9.058
Lieka tik eksperimentuoti.
Bootloaderis patenka i rekomenduojamu sarasa: 5.5022 , 5.5106 , 5.5120 ,
5.5128 , 5.5130 , 5.5229 , 5.5256