Tema: Re: kaip į TT Go750 įdėti žemėlapius į papildomą kortą
Autorius: svk
Data: 2011-09-26 12:52:00
Kam įdomu, istorijos pabaiga:
Radau dar TT instrukciją, kaip inicijuoti tą papildomą kortą.
Inicijavau. Perkėliau instaliaciją į išorinę kortą (nors nesu tikras,
kad tikrai persikėlė). Ir... vistiek negaliu turėti sujungto varianto,
nes TT Home'as žino, kad šis devaisas teturi 2GB atminties ir nesiūlo
vieno žemėlapio, o siūlo gabaliukus. Tiesa, vieną bendrą - galima
nusipirkti ;)