Tema: Re: Reikia aparato IGO primo softui
Autorius: E.D.
Data: 2011-09-06 08:42:02
Keista, nors gal but, cia toks prancuzu atmestinas poziuris i TMC
aptarnavima...
Po Prancuzija su TMC man neteko vezinet, bet po Vokietija ir Austrija
teko. Ispudziai patys geriausi - ne karta pavyko isvengti rimtu kamsciu
(2-5 val. trukmes).
Taip, sutiksiu, kad TMC info kazkiek veluoja, bet mano patirtis rodo,
kad DE ir AT ji veluoja visai nedaug, pvz., rodo, kad arteji prie
kamscio, dar arciau priartejes randi besisklaidanti kamsti, o dar po
minutes perspejimas apie kamsti atsaukiamas.
Beje, naudojau originalia gamykliskai imontuota Toyota navigacija ir 1,5
metu senumo jos zemelapius, o taip pat su TomTom 730T.

Tad as buciau uz TMC naudojima (ten, kur jis veikia gerai).