Tema: Re: Kokia navigacija pasirinkti?
Autorius: svyt
Data: 2011-09-04 12:47:19
ta gimtoji programa kazkoks marafetas, matyt kad apsimest jog prekiauja
legaliais daiktais, o daiktas pagamintas taip, kad ji nulauzt butu kuo
lengviau. man patiko ilgas batareikos darbo laikas, kol naujas max
apsvietimu veikdavo virs 5 valandu.
mano go clever 4366, filmus neblogai rodo, tik ekranas mazokas vaziuojant
ziureti, imciau dabar su didesniu ekranu.

--
vyt/ /