Tema: Re: Del Nokia navigacijos
Autorius: Murzilka
Data: 2009-03-05 20:30:05
Siaip Nokia Maps galima parsisiusti is nokios puslapio nemokamai. Tik va man
buvo idomu ar kartu su pacios Nokios GPS davikliu yra kokia licenzija nors
pusmeciui/metams kad veiktu tas Drive and Walk? Ar tik galimybe nusipirkti
per VISA/Mastercard?

Ir, beje, kas tas Sygic Drive? Ir kaip ji nusipirkti? Kokie zemelapiai ir ju
padengimas?

M.