Tema: Re: Google driving directions perkelimas i android
Autorius: [wilkas]
Data: 2011-07-07 16:29:54
as tai darau taip: per Google maps susidelioju marsruta ir kaireje apacioje spaudziu Save to My Maps. Android telefone turiu isidieges Google Maps brut versija (isidiegia be root'o). Tuose telefono mapsuose pries pat kelione atsiveriu issaugota marsruta, pastumdau vaizda norimu detalumu (zoom'u) po marsruta, kad isirasytu zemelapis i cache'a o kelioneje ziurineju offline