Tema: Re: Sygic Aura Androidui
Autorius: Zoom
Data: 2011-06-26 22:26:01
Zemelapiai nera vienodi. EU yra du stambus kartografiniu duomenu
tiekejai (Navteq ir Teleatlas) ir kruva smulkiu, kurianciu tik savo
regiono zemelapius (pvz Regio pabaltijui, Emapa Lenkijai). Galutini
zemelapi padaro navigacijos gamintojas, naudodamas vienus ar kitus
kartografinius duomenis. Kartais netgi pataisydamas kazka, ko
nepataiso duomenu tiekejas (pvz tavo minima Sygic Aura naudoja
Teleatlas duomenis, bet ju zemelapyje pataisytos kai kurios klaidos,
kuriu atkakliai nepataiso pats Teleatlas).
Numanau, ka tu galvoji, bet galvoji neteisingai - vienos navigacijos
zemelapiu kitai neperdarysi. Kai kuriais atvejais buna tokiu hibridu
(pvz Garmino zemelapiai, pakonvertuoti Navitel'iui), taciau jie veikia
nepilnavertiskai, juose neveikia pvz adresu paieska. Taigi kai
renkiesi navigacine programa - renkiesi ir pagal naudojamus
zemelapius.
Bet ir naudojami zemelapiai dar nera viskas. Skirtingos programos
tiesiog skirtingai interpretuoja tuos pacius duomenis. Pvz naudoju ant
Androido iGo ir Sygic Aura. Su tais paciais Teleatlas duomenimis jos
gali apskaiciuoti visiskai skirtingus marsrutus - ypac, jei vaziuojama
smulkesniais rajoniniais keliais. Vienu atveju grybauja viena, kitu -
jau kita.