Tema: Re: MANTA GPS070
Autorius: amenox
Data: 2011-06-03 17:27:58
Bendrais bruožais taip, o šiaip pagal svarbą būtų sekančiai:

Svarbiausia:  Nuvesti iki galutinio taško, vedant rodyti žemėlapį, perspėti
apie artėjančius posūkius, perskaičiuoti maršrutą ne ten pasukus.

Gana svarbu: Informuoti apie kamščius, leisti išsaugoti taškus, ryškus
saulei ekranas, touchscreen, mapsų update.

Nemaišo: Maršrutų dėliojimas su tarpiniais taškais, bluetooth laisvų rankų
įrangai, didesnis ekranas, geras akumas.

Na ir "pribumbasai": 3D pastatai, skinai, online mapsai, ortofoto, kamerų
bazės, video/mp3 playeriai, OS (kas mėgsta krapštytis) ir t.t.

Čia viskas IMHO orientuojantis daugiau į automobilinį daiktą.