Tema: Re: iGO Primo - kokia gelezi patartumete?
Autorius: svyt
Data: 2011-05-29 11:42:09
kad ant bet kurio skaiciuos leciau, visgi sudetingesne programa, o sukasi
pakankamai neblogai ir ant goclever kuriu bet kuri kompiuterine pardavineja
(akropolio maxima pvz) igo 8.3 nedaug maziau turi reikalingu funkciju, o
greitesne. man del to kad neneorejau naudot paildomos korteles, be kurios
igo nepasileidzia, teko susikist primo, nu po truputi apsioprantu, bet
naudojimas susdetingesnis, ir nieko naudingo kol kas neradau lyginant su
igo8, tiesa, viska ko reikia siaip ne taip susiradau, nu beveik viska poi
paieska degalines tik isilgai marsruto, o parduotuves tik artimiausios,
nerandu kol kas kaip primo padaryt kad aldi ieskotu pagal marsruta.

--
vyt/ /
BMW E34 524td,