Tema: Re: Skirtumai tarp Garmin - nüvi 255WT GPS ir TT XL 340S GPS
Autorius: AS
Data: 2011-05-27 17:49:13
Nedaug tikriausiai kas turi abu butent situos modeliusir dar naudoja tiek,
kad galetu kompetetingai lygint. As pats sedziu Garmin stovykloj. Kazkada,
kai teko rinktis, man pasirode priesingai: Garmin meniu labiau prie sirdies,
patogiau vaiksciot, nereikia ratus suktis, zemelapiai kazkaip ten sunkiau
atnaujinami.

Siaip 255 yra gan bazinis modelis, be jokiu mp3 grotuvu, melynu dantu ir
marsrutu sudarymo. Su T yra ir TMC imtuvas, kuris, jei neklystu, be
maitinimo is 12V neveikia. Nurodai tiksla, jis suskaiciuoja ir nuveda.
Firmware butinai reikia atnaujinti, nes su kazkuriom versijom metu-kitu
senumo mego vedzioti trumpiausiais sunkeliais, bet dabar tas sutvarkyta.
Anot instrukcijos, jam galima nurodyti viena tarpini taska, tuo budu
itakojant kelio pasirinkima. Publika aptiko, kad tokiu tasku galima nurodyt
keleta, tokiu budu susideliojant daugmaz norima marsruta. Siaip tas reikalas
nedokumentuotas.Visa kita - normaliai surestas, atlieka savo darba.

Tiesa, jei yra noras parsivezti cionai, sakoma, kad Garmino zemelapiai kol
kas geriausi Rytu Europoj.