Tema: Re: navigacijos pirkimas
Autorius: svyt
Data: 2011-05-29 11:46:13
cia bus maziausias ekranas, as pries pusantru metu uz go clever kiek
didesniu  ekranu mokejau gal 280 lt, gal 320 litu, nu kaifuoju, naudoju
kasdien darbe,vazineju dabar po europa kaip dalneboiscikas, kolegos irgi
patenkinti.yra masinoj valdiskas garminas kurio net nejungiu, man jo nereik,
as prie savo iprates ir juo pasitikiu, zinau jo silpnas vietas.

--
vyt/ /
BMW E34 524td,