Tema: Re: Pirkau Lark FreeBird 50.1...
Autorius: Saulius P
Data: 2011-05-09 15:29:50
Man iGo ant sio Larko  pasileido tik kai visai isvaliau sys.txt.
Forume taip ir raso, kad geriausias sys.txt yra tuscias sys.txt

- Saulius P -

"kufas"  parašė naujienų news:iq1hg4$gtn$1@trimpas.omnitel.net...

Dar paskaityk sys.txt faila,nes pas Aruna- Asus 639,netiks ir reiks
koreguoti.
Bet tam forume tiek prirasyta,per nakti neperskaitysi.