Tema: Re: NAVITEL navigacine programa
Autorius: Zoom
Data: 2011-05-03 20:56:29
Kokio bibio tada isvis apie alternatyvas skaitot? :)
BTW pabandes vistik ismeciau - nors ir pakastruotas androidinis igo,
bet vis tiek kazkaip mielesnis. Buvaususidomejes pakonvertuotu
Garmininiu LT Topo zemelapiu - bet kadangi paieska jame veikia tik
miesto lygmeniu (t.y. neranda net gatviu), tai naudos kaip ir mazai.

On Tue, 03 May 2011 00:24:52 +0300, SKA <huj@gavno.muravej> wrote:

>kokio bbio cia sitas visas promo? nei jis GPL' nei ka, las pezdijo
>softa, tas ir pezdis. iniciaayva kaippo ir odejiskai remtina. anyway
>liekam prie geru garmin ir igo.

>>> Paveikslėlis

>>> http://www.failai.lt/5ctwmnptmh0q/NaviTel_PPC_5.0.0.1069_Sodrugestvo&Europe&Region_for_WinCE_v2.rar.htm