Tema: Re: IGO primo keli klausimai
Autorius: kufas
Data: 2011-05-01 15:45:58
1.Susidek visas Primo licenzijas,pas mane- bent septynios.
2.Galima
3.Imanoma,tik dubliuosis
4.Patikimumas nematuojamas viezbuciu kiekiu.Viezbucius ir kt. galima
susikelt kaip papildomus POI taskus.
Siaip yra naudojami skinai su MapChanger programa.Programiskai keitalioji
zemelapius ir ziuri ,kurie patikimesni.
Dar pamirsai TopMap paketa Rytu Europai.Ten Lenkijos zemelapis bus
geriausias.