Tema: Re: Nokia x6 - lėtas vidinis gps
Autorius: Bone Daddy
Data: 2011-04-20 08:27:57
Man atrodo, kad užėjus tiesiog "Maps", jis neskuba įsijungt savo vidinį GPS. Gali laukt kelias - keliolika minučių ir nieko .. .
Perėjus į "GPS duomenys" - "Padėtis", GPS device moment inicializuojasi ir susigaudo palydovus.
Bent kol kas mano tyrinėjimai rodo tokią situaciją.

P.S. o papildoma, jungiama į lizdą antena turi kokį tai ryšį su GPS?