Tema: Re: Q: Latvija pas iGO 8.3
Autorius: Memba of board
Data: 2011-04-17 20:49:21
brol, jei man reikia i kita Rygos puse nuvaziuoti 9 km, tai as dar tarpinius
taskus deliosiu?
TomTom ir Igo ijungti, vaziuota pries 2 sav. TomTom veda tiesiai graziai
trumpiausiu greiciausiu keliu, o grazusis iGo apvazineja kvartalus kaip
isprotejes.
Is mano 7 metu patirties su navigacijomis - uz TomTom nieko geriau nera.
Ir kas baisiausia - jo nera Androidui :((