Tema: Re: MIO Moov 500 klausimėlis
Autorius: Dex
Data: 2011-03-05 09:56:27
Jei gerai supratau, tai tokiu atveju jis įjungus pirmiausia paleis tą
auto.exe (ar kaip kitaip) vietoj savo firminio softo? Ir gaunasi, kad
galiu bet kokį tinkantį softą sudėti neliesdamas vidinės atminties?

Tada dar klausimukas - pagal ką ieškoti man tinkančio softo? (ekrano
dydį?) Seniau žaidžiau tik su delninukais su win mobile 2003, tai jų
softas įtariu netiks niekaip.

Dex