Tema: Re: TomTom 865 versijos zemelapiai
Autorius: Arunas
Data: 2011-03-01 10:39:15
Nebuna zemelapiai geriausiai tinkantys.Cia viskas priklauso nuo vartotojo
noru ir softo galimybiu.
Softas buna oficialiai priklausantis(paziuret galima
cia:http://www.meintomtom.de/315/die-aktuellen-navcore-versionen.html) ir
eksperimentams naudojamas kitokiu versiju.
Tavo aparatui gana stabili buvo Navcore 9.026,dabar -9.058.
Naujinasi prijungus prie kompo ir per TTHome programa -spaudi naujinti mano
GO.Atsisiuncia ir suinstaliuoja nauja application-softas.Dabar niuansas-jei
softas oficialiai atnaujintas arba oficialus stovi nuo pradziu-nematysi
parsiustu zemelapiu. Pradziai reiks pach'inti softa,tada-aktyvuot zemelapi.
Dabar del zemelapiu. Tavo aparato softas  mato visus zemelapius.Todel
geriausia imti pacius pilniausius su IQ Routes ir ALG .Tai -865.3245.
Dar zemelapiai buna unikodiniai-Lietuvoj-lietuviskos
raides,Rusijoj-rusiskos.Versija-865.3244