Tema: Re: Parekomenduokite zmogu/firma Gps imtuvo/zemelapiu isigijimui Vilniuje
Autorius: cD-r0m
Data: 2011-03-01 03:26:14
Fedinge as nedirbu, jei jau taip gilintis, kaimynai mes.. naudojau Tomtoma,
Garmina, visokius WinMo softus, iGo siek tiek ant kazko ir dar kazkoki sudo
gabala su uzrasu Lark.. Garminas man paliko didziausia ispudi Vilniaus
zemelapio kokybe, ir konkreciai 60-tas gps savo savybemis naudojant ant
dviracio ir peskom, po to butu tomtom mapai.. Balsu nenaudoju, tai to
komentuot negaliu.. Sakau saziningai, kad net jei nezinociau nieko apie
fedinga, sekmingai buciau apsistojes ties garminu..

O siaip, koks skirtumas, zmogus juk prase parekomenduot ka ir kur imt..