Tema: Re: kelio skaiciavimo greitis tomtom ir garmin
Autorius: shimtas kinieciu
Data: 2011-01-29 20:08:05
gal ir pasidarai. ir tave tai gal ir tenkina. ish bedos.
bet ish esmes tai dabartinei devaisai dar ner pakankamai ygalei pagaminti
imho.
bet jeigu viskas nenusiris iki to kad pda ir tabletai valdys pasauly o bus
normalei dyrbama linkme kad rimptus reikalus daryt su konpu tai dar yra
vilties kad galima bus ir normalei kazkada tvarkytis nafigacyjes ;)