Tema: Re: Ieskau WinCE navigacijos 5' su 128 RAM
Autorius: John Smith
Data: 2011-01-17 12:26:04
turiu tokia
taupydamas pirkau is kinieciu tai atsejo 350 kaskur
nu ka galiu pasakyt seno mano aparato ekranas daug geresnis (ryskumu) o
siaip tai nieko ten blogo ner.
rysio nepameta jei grybauju tai nebent del zemelapio klaidu
kad ir sauleta diena visvien amtosi :) na nebent jau tiesiai tiesiai visu
ryskumu saulute spigintu  kol kas taip nebuvo
jei prikciau dar viena manau vel tokia pacia kinietiska. nors firminiu
ekranas tikrai geresnis kaip jau minejau ..bet moket stuka ar daugiau..
neapsimoka . juo labiau kad man jos reikia gal karta per savaite ar reciau.
Fm transmiteris geras bajeris. yra ir ok nebereikia cd kept i masina kaip
anksciau .
nu blogiausia ka galiu pasakyt tai apie batarke nuo tu visu fm transmiteriu
ir blutufu .. tai batarkes nuo vilniaus iki kauno neuztenka.
valandos nelaiko o su sena vaziauodavau apie 4 val.