Tema: Re: detalus ¾emelapiai: kokie egzistuoja, kokie naujausi
Autorius: Tomis
Data: 2011-01-07 14:43:01
Na gal uztektu ne detalesniu o naujesniu zemelapiu. LKS50 nors ir
isleistas 2003 bet duomenys naudoti 1993 metu jei gerai pamenu.
Pagal si zemelapi esu nerades nemazai nebeegzistuojanciu keliuku, kuriuos
dazniausiai uzaria ukininkai. O taip pat daug yra nauju keliuku nepazymetu
zemelapyje.

Zodziu detalumo uztektu tik kad duomenys butu atnaujiti.