Tema: Re: uzhpypino iGO8 "Out of memory"
Autorius: M@rumba
Data: 2010-12-29 17:25:12
gali buti daug bedu... pagrinde del:
skino,
skino nustatymu,
data.zip (bet cia greiciausiai buna igo nepasileidimo beda),
arba del sys failiuko nustatymu (bet cia greiciausiai buna igo nepasileidimo
beda).

dazniausiai igo reikia priderinti savo irenginiui, ty minetus problemos
saltinius priderinti.
Tada viskas veikia puikiai.

Man anksciau buvo tokia klaida, kai ijungdavau senesniame gurjono skine
judanti meniu.
Po to mesdavo tokia klaida, kai nurodydavau "laikyti padeti kelyje" (ar
kazkas panasaus).
Ir t.t. vienos priezasties nebuna, reikia testuoti ieskoti.
Jei naudoji standartini skina, tai lieka data arba sys...

M@rumba

"Danius" <ly2nsd@takas.lt> wrote in message

">>> Trijuose divaisuose skirtinguose idetas iGO8 meta ta pati shuda "out of
> [...]
>>> 865920307

 o man taip dare su kazkuriuo skinu ,pakeiciau ir viskas