Tema: Re: Garmin Lietuva Topo v1.10
Autorius: amenox
Data: 2010-12-21 16:55:39
Žemėlapiai čia tikrai ne prie ko. Žemelapių duomenys anksciau buvo
specialiai "šveplinami" nors lietuvybė juose buvo nuo pat pradžių, vien dėl
to, kad aparatai neturėjo lietuvių kalbos. Šiuo metu visi nuvi jau palaiko
lietuvių kalbą (išskyrus negaminamus nuvi 3xx bei 6xx), todėl nėra prasmės
toliau duomenis "šveplinti". Beje, nepaisant to, kad kai kurie aparatai
negali parodyti lietuviškų raidžių, paieska juose veiks. Pvz surinkus
"Siauliai" aparatas suras ir "Šiauliai", t.y. surinkus "s" ieškoma ir "š",
"z" - "ž" ir t.t.

P.S. Mobile XT niekada lietuvių kalbos ir neturėjo (audio nesiskaito).