Tema: Re: kelios navi viename PNA?
Autorius: Vaidas
Data: 2010-12-03 13:13:22
Reikejo pamineti, kad sis softas tinka tik ant 3.5 ekranu. Is esmes galima
ir ant didesniu, bet sis softas uzims tada tik 3.5 colio istrizaines plota.
Normalesni softa tinkanti savo ekranui rasi
http://4pna.com/showthread.php?t=4984 (aisku tik prisiregistruoti tame
forume reikes). Kadangi man reikejo tik paneles, kad galeciau pasileisti
norima navigacija pasirinkau sita http://4pna.com/showthread.php?t=5853
Labai tvarkingai ir graziai padaryta ir konfiguravimas nesudetingas.