Tema: Re: Naujesni zemelapiai
Autorius: bronxitas
Data: 2010-11-24 21:25:06
http://4pda.ru/forum/index.php?showtopic=86309
Čia rasi savo įrenginio skiltį forume, jame viskas aprašyta.
Nesugalvok Igo Primo kišt, nes pasprings gps. Dėk Igo 8.3 guli čia (atkreipk
dėmesį, kad pas tave 3,5" ekranas vadinasi IGO turi palaikyt 320x240 raišką)
http://www.gps.lt/forumas/viewtopic.php?f=44&t=1689#p8699
GPS portą ir boudrate susirasi per meniu Autodetect. sys.txt reikės nurodyti
kelią iki programos (ar vidinėje atmintyje ar atminties kortelėje guli)

Kibinėjimai gali būt dėl to, kad keli per ActiveSync. Briednas reikalas
šitoj vietoj, kantrybės, kantrybės, kantrybės :)

Sekmės!
P.S. Jei kas nesigaus rašyk į prv., arba galim čia eilinį karta tutorialą
žaliems padaryt :)

"saulius74901" <kuzziaTRINTI@takas.lt> parašė naujienų
pranešime:icjkai$uj$1@trimpas.omnitel.net...