Tema: Re: TomTom ir Android OS
Autorius: amenox
Data: 2010-11-19 11:11:48
Pirma telepona su GPS navigacija Garmin buvo padare gudziais 1998 metais -
https://buy.garmin.com/shop/shop.do?pID=84. Bet matyt per anksti. :) O dabar
nesiseka ne vien jiems, o ir Asus, nes "gelezine" dalis yra ant ju sazines.
Beje sutarti su jais jau Garmin nutrauke ir dabar turi laisvas rankas. Ar
bandys vel smartfona daryt, ar apsiribos tik programine iranga ateitis
parodys.

P.S. Android platformai seniai jau Garmin programine iranga padares, o ar
padarys ja placioms masems neaisku.