Tema: Re: REQ: Igo Nokia 5800 , aciu
Autorius: RaR
Data: 2010-11-08 15:24:32
Na, tų visų bėdų tikrai nėra.Kažkokie nesklandumai iš pradžių lyg ir būdavo, bet su naujausiu firmware jokių gliukų nepasitaikė. Gal dar ir dėl to, kad visokiausių programų nebebandau. Jau atsirinkau kurių man reikia, iš tikrųjų rekia tik keleto. O dėl ekrano raiškos, tai nežinau ar čia labai didelis privalumas. Tokio dydžio ekraną gal tik prikišęs prie akies jaustum skirtumą tarp 640 ir 320 pixelių. Dabar dažnai reikia palaukti po valandą, tuomet žiūriu filmus per ragelį. Ir nematau vaizde praktiškai jokio skirtumo, ar žiūriu normalios raiškos perkoduodus į Nokijos plejeriui suprantamą .mp4, ar gausiai internete randamus iPhone/iPod skirtus 320x240 .mv4.