Tema: Re: nuvi 1340
Autorius: vytislt
Data: 2010-10-30 09:09:39
itariu, kad butu padeje, bet po ranka nebuvo.
mapa bandziau kelt gmapsupp ir gmapprom pavadinimais, bet pamate tik tada
kai sukuriau map kataloga ir ten ikopinau gmapprom, beje GMAPBMAP irgi tik
ten tepamate. Eigoje resetinau kokius 5 kartus, webupdeiteris anei
mapsourcas irenginio nemate, galu gale ikopinau nuo, kogero!? mobilext voice
kataloga tai po reseto sukontaktavo webupdeiteris ir berods programine
iranga nuo 3.6 iki 4.2 atnaujino. Zodziu, dabar ikelineju cne2011.20 per
mapsource'a, paziuresiu ar matys jo sukurta gmapsupp. Zudo kai taip letai
kopinasi duomenys i gamino atminti.