Tema: Re: Ar kas įvaldėt Toyota - Lexus E12 DVD (PZ485-X03EU-09)?
Autorius: E.D.
Data: 2010-11-22 11:23:33
Patvirtinu Rauberio zodzius. Lygiai taip pat pavyko paleisti E12
zemelapius su E10 loading.kiwi. Rasymo metodas Asus DRW-2014, Verbatim
DVD+R DL, Alcohol 120%. Puikiai veikia 4 diskai: Europe West, Europe
Central, Europe North, Europe East (+Russia). Turiu pripazint, kad LT
padengimas East ir North diskuose maloniai nustebino. NA, zinoma, tai ne
iGo ir ne LT Topo lygis, bet vis vien naudoti galima.

Is vieno is forumu parsisiunciau E13 East disko atvaizda su E10
mato, klaidu nerodo, bet ir paieskos ar zemelapiu jokiu nesimato - tik
kompasas.

Rauberi, ka tu bandysi?