Tema: Re: Android Sygic 8.22 problema - low memory
Autorius: Doxlas
Data: 2010-10-30 21:33:28
Nu man veikia. Nors geležis silpna - G1. Bandžiau 8.22 versiją su TeleAtlas
2010 03, 2010 09 ir Navteq 2010 07 žemėlapiais. Routina su visais. Bet yra
kiti dalykai kurie erzina - apkarpytas settingų menu (nebeliko radarų
warningo settingų, nebeliko GPS track logo), vartant ekraną, vaizdas lėtai
regeneruojasi, lėtai persijungia kiti žemėlapiai (Switch maps). Settings.ini
įjungus radarų nustatymus ir ištrynus *.dat failus, tada reikia konfiguruot
iš naujo, atsiranda radarų perspėjimų atstumai, o perspėjimo signalo jau
nebeduoda pasirinkt. Nežinau man kažkaip bugovai nulaužta šita versija
atrodo. Kol kas pakentėsiu, bet jei užknis, grįšiu prie 8.14