Tema: Re: UKW, gal padesi su garminu streetpilot c320?
Autorius: rr
Data: 2010-10-26 02:45:45
Visu pirma sakiau, kad noriu pats ismokti instaliuoti. Esme buvo ne piniguose ir negaila man butu sumoketi tau 30lt, kad ir daugiau, jei buciau nenorejes visko ismokti pats. Bet kadangi smalsus esu tokiuose dalykuose bandziausi pats man cia ir idomu ir naudinga. Bet padariau 90 procentu pats ir su  kitu pagalba, liko kelios smulkmenos ir tau sunku atsakyti, tai sito as nesuprantu...