Tema: Re: Garmin streetpilot c320 ir kalbu instaliavimas
Autorius: rr
Data: 2010-10-24 01:38:27

nebijok, ka ismanau pasidalinu su kitiais. Nebent daikta koki parduot reikia tai aisku uz dyka neatiduosi, o informacija aisku svarbi sias laikais, bet man negaila pasidalinti, atvirksciai kaip tau ir dar kaip tokio menknieko paklausiau. Viska pats susiradau liko tik keli dalykai. Bet cia tavo reikalas nenori -nepadek. tai tiek.