Tema: Re: Garmin
Autorius: nosay
Data: 2010-10-20 19:06:36
Teko neseniai girdet kad PIGU.LT užsiima "pilkuoju" importu.

Todel tavo vietoje aš paprašyčiau iš ju raštiško pažadejimo, per kiek
dienu isipareigoja suremontuoti ar pakeisti sugedusi gamini.

Vienas dalykas, kai už pardavejo stovi gamintojas su savo
isipareigojimais, ar bent jo atstovas, ir visai kitas - kai pigios
prekes medziojamos is visu Europos sajungos pakampiu, kad tik koki lita
kita pigiau. Tame tarpe labai dažnai pasitaiko ir "factory refurbished"
Ka tai reiškia, manau supranti.

Pigiai parduoti tai visi greiti, o kai prireiks serviso - lauksi
geriausiu atveju koki menesi, o gal ir ilgiau. Jei apskritai sulauksi.