Tema: Re: kaip atnaujinti navimax'a?
Autorius: Shlipsas
Data: 2010-10-07 17:32:48
viska spavyko be sys failo pataisymo. O data.zip irgi nekeichiau. Beje iGO8
paemiau ish savo gps'o - gal ten jau kazhka ankschiau buvau pakoregaves
todel ir pakako tik pervardinti faila.

Bet garmino neatnaujinau. Kiek pasiguglinau, tai ten reik papildoma softa i
kompa instalint.

--
Shlipsas
865920307