Tema: Re: Magellan 1424 ir Igo8
Autorius: Casper
Data: 2010-10-07 17:24:35
Ir dar vienas dalykas, kazkada interneto platybese buvau aptikes toki
faliuka, kuris iskart paleidzia win ce, tiesiog ji reikejo pervadinti pagal
esamos navi paleidziama faila. Tik beda tame, kad is kompo ji istryniau ir
nepamenu kaip jis vadinosi ir daba niekaip negaliu jo rasti. Gal pas ka yra
toks ar kazkas panasaus ir negaila butu pasidalinti?