Tema: Re: GPS su baltarusijos žemėlapiais
Autorius: svyt
Data: 2010-10-26 10:44:32
o per ta laika buvo astatytas nors vienas namas ar nutiesta gatve? siai
dienai ziuriu tik su ispanija problemos, net pats nustebau, is bordo puses
atvares, ziuriu nepazystama autostrada kad varo, navigacija irgi sneka
nesamones. senai jau maciau kur arciau musu nauja gatvyke, o cia visa
autostada 50 km.

--
vyt/ /