Tema: Re: Nemato sd kortelės...
Autorius: svyt
Data: 2010-10-26 10:44:29
matyt nekontaktuoja, man aasuse taip vien ais korteliu pradzioj dinginejo,
padejo plonas izolkes sluoksnis ant korteles dugno, paskui... paaiskejo kad
minisd korteles lizdas keiciamas tik su motinine plokstele, gerai kad buvo
dar sd lizdas, tai aparatas kaip ir pusiau veikiantis liko, bet man reikejo
to lizdo, nu teko keist aparata rezultate.

--
vyt/ /