Tema: Re: Navigacija androidui (HTC Desire)
Autorius: Algis
Data: 2010-10-01 13:39:06
Gana nykūs įspūdžiai.
Išbandžiau visas.
Palyginus su TomTom, iGo ar Ovi Maps viskas atrodo gana nykiai.

Apsistojau ties Sygic.
Išvaizda užknisa.
Browsint žemėlapio praktiškai neįmanoma.
Bet kaip navigacija - pusė velnio.

iGo 480x800 rezoliucijai nėra.

Motonav (naudoja iGo zemelapius) - išvaizda pokraupė.
Maršrutas max. iš dviejų taškų, važiuojant greičio nerodo.

Kas konkrečiai nepatiko su Navigon ir CoPilot nebeatsimenu, bandžiau
juos pirmuosius, tikriausiai per aukštai kartelę iškėlęs buvau. ;)
Gal verta dar kartą pabandyt ;).

Yra dar nulaužta google navigacija:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=630887