Tema: Re: Parekomenduokite navigaciją grybautojui/žvejui
Autorius: bullka
Data: 2010-09-16 10:04:30
Tikrai dabartinis mano paklausimas yra orientuotas į standalone įrenginį, o
ne telefoną.

PS: nors realiai neatmetu galimybės ir tel. panaudoti. Turiu absoliučiai
nenaudojamą Nokia GPS modulį (tokį atrodo
http://europe.nokia.com/support/product-support/nokia-wireless-gps-module-ld-1w).
Galėčiau jį uošviui ir padovanoti. Bet spėju telefonas su įjungtu BT laikys
vos kelias valandas ir iš to naudos bus matomai laaabai nedaug. Na vnž.. iš
bėdos pasvarstyčiau tel+gps_module variantą.. bet tik iš bėdos.