Tema: Re: Klausmas del navigacijos 2
Autorius: Arunas
Data: 2010-09-08 10:46:36
Procesorius- 400MHz pries 266Mhz.
RAM -64MB pries 32MB,labai svarbu vartojant sunkiasvorius zemelapius arba
naudojant daug POI tasku.
Ir svarbiausia -palaido SD korteles,kai dauguma nauju One/XL neturi SD
korteliu sloto. O nauji zemelapiai jau nebetelpa i 2GB atminti ir ateityje
tik dides.
Su SD kortele labai lengva isbandyti kokia Truck Navcore su Truck zemelapiu.
Taip pat lengva isbandyti China zemelapi.
Cia kalba eina apie  TT XL ir GO palyginima,nes bus pilna komentatoriu,kurie
sakis,kad ir kitaicai turi tokias charakteristikas. Tik ant jokio kitaico
nepaleisi pilniausio TT zemelapio su ALG ir IQ Routes.
Beto ,tikras navigatorius  yra tikras navigatorius.