Tema: Re: iGo ant androido
Autorius: Regnum
Data: 2010-09-02 15:48:10
neplanuoja nei i Kaliningrada, nei i Maskva ar Piteri, bet bent pacioj RU
nurodant pradini marsruto taska normaliai RU viduje viska planuoja, tai
manau neverta labai sukt smegenis del sito, nebent idomumo delei gal
isimesiu kitokius zemelapius pabandymui

"Doxlas" <doxlas@gmail.com> wrote in message
> I Kaliningrada routinai ar Maskva? Nes pvz man su Rusijos Navteq
zhemelapiu yra vandens tarpas tarp Nidos ir Rybachij ar kaip ji ten. Be to
BY Open street map - neoficialus, entuziastu darytas zhemelapis. Pabandyk
susidet visus zhemelapius Navteq - turetu routint normaliai, o dabar
panashiausia kad nesutampa zhemelapiai.

> [...]
Roads